כיצד לבחור נכון רואה חשבון במרכז

נקודות חשובות לבחירה נכונה  

שירותי רואה חשבון במרכז, ובכל אזור אחר, נדרשים עבור כל עסק מסחרי. אולם, לפני שבוחרים רואה חשבון יש להבין מהו תפקידו המקצועי וכיצד הוא יכול לסייע לעסק.

 לבחור רואה חשבון במרכז הנכון לך

רואה החשבון שלמה רייטר, בעל ניסיון של למעלה משלושים שנה בתחום, מגדיר את תפקיד רואה החשבון כמי שאחראי הן על הקשר עם הרשויות והן על ההתנהלות הכלכלית בתוך העסק.
דיווח לרשויות

כל עסק עצמאי חייב בדיווח חודשי/ דו חודשי ושנתי לרשויות המס. אף עסק אינו יכול להרשות לעצמו לוותר על שירותיו של רואה חשבון/יועץ מס . רואה החשבון/יועץ מס עורך במקומו את כל ההתנהלות מול הרשויות, את הגשת הדו"חות, ביצוע הנהלת החשבונות וכד' ומאפשר לבעל העסק להתפנות למה שהוא טוב בו – לעבודה בעסק שלו.

סמכות בתחום המיסים

בהתנהלות מול רשויות המיסים אין מקום לטעויות. כל טעות בהתנהלות מול רשויות המס עלולה לעלות לעסק כסף רב ואף להסתכן במאסר. על כן מומלץ לבחור תמיד את רואה החשבון המקצועי והמיומן ביותר שיסייע לנו בהתנהלות נכונה מול רשויות המס השונות: מס הכנסה, מס ערך מוסף והמוסד לביטוח לאומי.

חישובי כדאיות

אם בוחנים את עלות העסקתו של רואה חשבון במרכז או באזורים אחרים, ההוצאה עלולה להיראות לנו מיותרת. אך אם אנו מכניסים למשוואה גם את שקלול התועלות שאנו מקבלים משירותיו של רואה החשבון, ואולי אף את הקנסות שנשלם על טעויות שאנו עלולים לעשות, העלות של אי-שכירת שירותיו של רואה חשבון עלולה להיות הרבה הרבה יותר גבוהה.

 

לבחור רואה חשבון במרכז הארץ

לבחור רואה חשבון במרכז אינו דבר פשוט כל כך, בעיקר בשל ההיצע הגדול. אולם עליכם לבחון היטב את סל השירותים שרואה החשבון מציע לכם ואת הרלבנטיות של שירותים אלה עבורכם. האם הוא מעניק ליווי בהתנהלות הכלכלית של העסק או מסייע בהגשת דוחות בלבד? האם הוא זמין לייעוץ או לא? וכמובן, עדיף תמיד רואה חשבון ותיק ומנוסה שיעמוד לצידכם על פני רואה חשבון מתחיל, גם אם יש הבדל במחיר.

התקשר עכשיו לתיאום לטלפון 077-6144444.

לפגישת ייעוץ חינם
השאירו פרטים או צרו קשר 077-6144444


לפגישת ייעוץ חינם >>