הלוואות לעסקים קטנים - חלון הזדמנויות

כל מה שרצית לדעת על מינוף העסק בעזרת הלוואה

עסק חדש הוא כמו ילד. אנחנו משקיעים בו, מתכננים כיצד יתפתח ובכל שלב בוחנים מה הטוב ביותר עבורו.

כמו עם ילדים, יש המון דברים לא צפויים בניהול עסק. הלוואות לעסקים קטנים נועדו בדיוק עבור מקרים אלו. בעזרת הכוונה נכונה של אנשי מקצוע, כל מצב יכול להפוך לבסיס לצמיחה ולהתפתחות.

רואה החשבון שלמה רייטר, בעל ניסיון עשיר של למעלה משלושים שנה בליווי עסקים, הקים, ביחד ערן פרץ, מומחה מהמובילים בתחום, מחלקה מקצועית לקבלת הלוואות בערבות המדינה.

שני מומחים אלו מסבירים על השלבים בפתיחת עסק, על ההלוואות לעסקים קטנים ועל חשיבות ניצול חלון ההזדמנויות.

פתיחת עסק חדש

 פתיחת עסק הינה צעד משמעותי ומורכב כאחד. ראשית יש את שלב האיפיון, שבו מחליטים על התחום אליו העסק משתייך, קהל היעד אליו פונים, היתרונות היחסיים בתחום, הגדרת שם העסק, בחירת אנשי הצוות וסוג השירות.

בשלב השני יש להכין תוכנית עסקית שבה לוקחים בחשבון את הנושא הכלכלי ותהליכי השיווק. בשלב השלישי מגדירים את סוג העסק והיקפו ורושמים אותו ברשויות. לסיום, פותחים חשבון בנק עסקי.

במסגרת הקמת העסק כדאי מאוד להתעניין בנושא של הלוואות לעסקים קטנים, שכן קיימת אפשרות שנצטרך להיעזר בשירות זה בתחילת הדרך או במהלכה.

מטרות ההלוואות לחברות ולעצמאיים

החל משנת 2012, מדינת ישראל, כחלק מהמטרה לסייע למגזר העסקי, מעניקה שירות של הלוואות לעסקים בינוניים וקטנים. להלוואות אלו יש כמה מטרות ומסלולים."מסלול עסקים בהקמה" מיועד עבור מימון והקמת עסקים חדשים.

שכן, קבלת תמיכה פיננסית בשלב הקמת העסק הינה בעלת חשיבות רבה. "מסלול השקעות" מיועד לממן הרחבה של עסקים קיימים. "מסלול הון חוזר" מיועד עבור עסקים בצמיחה שיש להם צורך במימון נקודתי.

חלון הזדמנויות

חשוב שיזמים ובעלי עסקים ייחשפו ל מכסימום המידע על חלון הזדמנויות של מסלולי ההלוואות לעסקים קטנים של המדינה המהוות פתרון אולטימטיבי מבחינת תנאי ההלוואה, אחוז הערבויות הנדרש וגמישות ההחזרים.

 

אולם, קבלת הלוואה מסוג זה מחייבת ליווי מקצועי של מומחה בכדי למכסם את הפוטנציאל העסקי שלה. המומחים במשרד רואי החשבון רייטר ממתינים לכם לפגישה עסקית שתהווה מנוף וחלון הזדמנויות אמיתי לעסק שלכם.

 

התקשרו עוד היום לתיאום פגישה ללא התחייבות בטלפון 077-6144444

 

לפגישת ייעוץ חינם
השאירו פרטים או צרו קשר 077-6144444


לפגישת ייעוץ חינם >>