מה יכולה לעשות בשבילך הקרן לעידוד עסקים קטנים

 הדרך לרווחיות העסק דרך הקרן התומכת בעסקים קטנים

הקרן לעידוד עסקים קטנים הוקמה על ידי מדינת ישראל, כשמטרתה העיקרית היא לשעודד עסקים קטנים ובינוניים בשלב הקמתם ולסייע להם בהתרחבותם העסקית

 

בשנות פעילותה, הפכה הקרן לעידוד עסקים קטנים לקרש הצלה עבור עסקים רבים, לא רק על ידי מתן ההלוואה עצמה, אלא גם בזכות ההמלצה להכין תוכנית עסקית כחלק מתנאי מתן ההלוואה. רואה חשבון שלמה רייטר, שמשרדו מעניק ליווי והדרכה לצורך קבלת ההלוואה מהקרן לעידוד עסקים קטנים, וכן מספק בנוסף שירותי תכנון כלכלי וליווי עסקי, מסביר על הלוואות הקרן לעידוד עסקים קטנים.

למי מיועדות ההלואות?

הלוואות הקרן לעידוד עסקים קטנים ניתנות בתנאים נוחים לעסקים בהקמה, לעסקים המצויים בקשיים כלכליים ולעסקים המעוניינים להתרחב וזקוקים לאשראי.

1. עסקים בהקמה
עסקים בהקמה יכולים לקבל הלוואות בסכומים של עד חצי מיליון שקל, כדי לרכוש את הציוד ההתחלתי, לשכור מקום לעסק ולשלם משכורות ראשונות.

2. עסקים בקשיים כלכליים
מאז המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 ובעקבותיו, קרסו ונסגרו עסקים רבים, רובם קטנים ובינוניים. מאז הקמתה של הקרן, ניצלו עסקים רבים מהתמוטטות כלכלית בזכות הלוואות מהקרן, ותרומתה בכך למשק הישראלי רבה וגדולה.

3. הרחבת עסק קיים
הקרן מעניקה הלוואות גם לעסקים המעוניינים להתרחב, בתנאי שהם מציגים תוכנית כלכלית עסקית מסודרת וברורה. הרחבת העסק חייבת להיות שקולה ומחושבת, כדי להתבצע בצורה נכונה ולא להביא את העסק לקריסה.

חשיבותו של הליווי העסקי

כפי שציינו בתחילה, הלוואות הקרן מחייבות הצגת תכנית עסקית. שכירת שירותי סיוע מקצועי וליווי פיננסי מקצועי ואיכותי מסייעת לבעל העסק לערוך תכנית כלכלית מחושבת ונבונה הלוקחת בחשבון את כל ההיבטים ומקטינה את מרווח הסיכון ככל האפשר. הליווי העסקי מגדיל את הסיכוי לקבל את ההלוואה הנדרשת, הן בשל הצגת התכנית העסקית, כאמור, והן בשל הפגנת הרצינות של בעל העסק בעצם שכירת הליווי העסקי.

 

רואה חשבון הרצליה

במשרד רואה חשבון שלמה רייטר, עומד לרשותכם צוות מקצועי מיומן לליווי ולהדרכה לצורך קבלת ההלוואה המתאימה לכם ביותר מהקרן לעידוד עסקים קטנים. החיבור בין הליווי העסקי להלוואות שמעניקה הקרן לעידוד עסקים קטנים יוצר, למעשה, את הקרקע הפוריה ביותר האפשרית עבור עסקים קטנים ובינוניים, ומאפשרת להם צמיחה והצלחה לאורך זמן.

 

התקשר עכשיו לתיאום לטלפון 077-6144444.

לפגישת ייעוץ חינם
השאירו פרטים או צרו קשר 077-6144444


לפגישת ייעוץ חינם >>